czwartek, 17 sierpnia 2017

Na dobry początek - czyli kilka słów o mnie i o blogu

Cześć!
Mam na imię Ola i jestem zwyczajną nastolatką z nadzwyczajną pasją do siatkówki i pisania.
Jestem ogromną fanką naszej siatkarskiej reprezentacji oraz PGE Skry Bełchatów. Obowiązkowo oglądam wszystkie mecze Polaków oraz w miarę możliwości - mecze Skry. Miałam też kilka razy okazję obejrzeć mecz siatkówki na żywo. Za każdym razem było to wspaniałym przeżyciem i spełnieniem moich marzeń.
Jeśli zaś chodzi o pisanie, to robię to głównie dla siebie, bo sprawia mi to ogromną przyjemność. Czasami biorę udział w konkursach literackich i nawet parę razy udało mi się zdobyć nagrody.
Stworzyłam ten blog po to, aby dzielić się ze wszystkimi moimi pasjami. Mam nadzieję, że mi się to uda i że zostaniecie tu na dłużej.

Na tym blogu będą ukazywały się krótkie, jednoczęściowe siatkarskie opowiadania.

Mam mnóstwo pomysłów i już nie mogę doczekać się, kiedy opublikuję pierwszą historię.
Mam ogromną nadzieję, że uda mi się Was zaciekawić i zarazić moją miłością do siatkówki.

Na zakończenie chciałabym zaprosić Was na mojego poprzedniego bloga, od którego wszystko się zaczęło:

the-world-of-volleyball.blogspot.com

Serdecznie pozdrawiam

Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz